12.08.2011

AUTUMN WISHLIST

autumn wishlist

autumn wishlist przez honori z wykorzystaniem zara boots

Jest to większość ciuchów z H&M'u, ponieważ jest to moja ulubiona marka. Jeżeli chodzi o dodatki to marzy mi się koralowa torebeczka. Na allegro wypatrzyłam już tańszy zamiennik tej z zestawu. Bardzo spodobał mi się ten kapelusz z H&M'u (świetnie się układa) no i kominy. Spodenki skórzane wypatrzyłam już w moim ulubionym lumpeksie także tez postawię na zamiennik. Muszę kupić koniecznie takie buty. Kopytka nie muszą być takie same jak te z Zary, ale na pewno w tym kolorze! A tych czółenek nic nie zastąpi! Mają piękny kolor i będą pasowały do wielu zestawów. Reszta rzeczy będzie stanowiła bezę pod jesienne zestawy. W między czasie pewnie dojdą jeszcze jakieś rzeczy must have na jesień 2011.

It is majority of cloths from H&M, since it is my favourite brand. As for accessories I am dreaming of the coral small bag. On the allegro I already spied the cheaper substitute of the one from the set. Very much this hat appealed to me from H&M'u (great is negotiating) and chimneys. Leather shorts I already spied in my favourite second hand I will also bet theses on the substitute. I must buy absolutely so that's how it is! it is!. Hooves not have to be the same as the ones from Zary, but certainly in this colour! And nothing will replace these canoes! They have a beautiful colour and will fit many sets. The rest of the thing will constitute the meringue up to autumn sets. In between time most probably some things will still reach must have for autumn 2011.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz