15.01.2013

KOSMETYCZKA

Zainspirowana inną blog-erką tworzącą piękne kosmetyczki postanowiłam stworzyć własną. Nie znosiłam sytuacji, gdy moje kosmetyki chowały się w zakątkach torby i nic nie mogłam znaleźć.






Do mojej kosmetyczki potrzebowałam dwóch materiałów i zamka.


Z czepiamy ze sobą materiał przedni, zamek i materiał, który będzie w środku.
 Zszywamy je na maszynie




 Następnie zszywamy materiały tak, aby później można by było wywinąć je na prawą stronę.

Po wywinięciu kosmetyczki wygląda ona tak:







3 komentarze:

  1. No nie ma co - mój tutek jak sie patrzy ;>

    zapraszam po więcej tu: http://ce-la-faccio.blogspot.com/2013/01/wasna-osobista-kosmetyczka-tutorial.html#h=627-1358282005813

    Pozdrawiam zainspirowaną ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna. I jak prosto uszyta. Super.

    OdpowiedzUsuń