02.12.2013

TORBA Z KOSZULI JEANSOWEJ DWUSTRONNA

Stara koszula jeansowa zajmowała cenne miejsce w mojej szafie i była mi zbędna. 
W 3 godziny powstała z niej torba dwustronna. 





Pomysł powstał w mojej głowie i została uszyta bez jakichkolwiek wykrojów. Rączki torby są z zapięcia zatrzaskowego koszuli co zastąpiło zamek, można ją również przewiesić przez ramię dzięki uszytemu rok temu paskowi z ekoskóry ( nigdy niczego nie wyrzucam :)) Druga strona to materiał, który pozostał mi ze spódniczki Spódnica Burda Szycie krok po kroku.





A na koniec niezwykłe połączenie 
Calvin Harris & Hurts


1 komentarz:

  1. Świetny blog! :) Dopiero zaczynam swoją przygodę z szyciem. Spódnica z koła bardzo mi się spodobała i na pewno wykorzystam Twoje wskazówki. Mam nadzieję, że coraz częściej będziesz dodawać wpisy! :) Buziaki! Czekam z niecierpliwością! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń