31.01.2014

BIAŁE SPODNIE BURDA SZYCIE KROK PO KROKU 2/2013 ORAZ WYDANIE SPECJALNE BURDY SZYCIE JEST PROSTE


Kolejny pierwszy raz. Spodnie uszyłam pomiędzy walką z sukienką. W tym przypadku nie miałam żadnych problemów, mogłam jedynie wybrać inny materiał, bardziej elastyczny, ale człowiek całe życie uczy się na błędach. Jest to model 2 A z Burdy Szycie krok po kroku 2/2013, pominęłam jednak kieszenie i dodałam szlufki.









A pro po materiałów, znacie jakieś poradniki/artykuły na ten temat? Jak rozpoznawać materiały, odróżniać od innych i jakie zastosowanie mają.

Zakupiłam wydanie specjalne "burda SZKOŁA SZYCIA z ilustracjami i opisami KROK PO KROKU". 




Jest tam wiele ciekawych porad dla początkujących, lecz liczyłam, że będzie tam coś więcej na temat materiałów.
Bardzo podoba mi się zdejmowanie miary i tabela, w którą możemy wpisać swoje wymiary. Przed każdym szyciem mierzyłam się na nowo, a po wpisaniu danych będę mogła bez problemu do niej wrócić i skorzystać z uprzednio zdjętych wymiarów.






POZDRAWIAM :)

1 komentarz:

  1. Spodnie wyszły Ci naprawdę super! Podziwiam, bo ja jeszcze nigdy nie uszyłam ubrania:) Na materiałach się niestety za bardzo nie znam, więc nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń