12.02.2014

MARYNARKA Z LUŹNYM PRZODEM

Bloga http://moldesedicasmoda.blogspot.com/ odkryłam już jakiś czas temu i z podziwem śledziłam jakie cuda się tam pojawiają. Pani pochodząca prawdopodobnie z Portugalii pokazuje jak z podstawy sukienki spodni czy spódnicy (wszystko darmowo do pobrania na blogu) uszyć coś naprawdę fajnego ! Polecam wszystkim tym, którym nudzą się powtarzające wykroje z burdy. 

I tak z podstawy sukienki uszyłam coś w stylu marynarki z luźnym przodem. Pozdrawiam :)


 






5 komentarzy:

  1. Super wygląda. Nawet mam podobne wdzianko, ale ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszło :) Też mam takie wdzianko w planach, ale ze skórzanymi rękawami. Ostatnio chyba nawet w Burdzie był wykrój. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ogarniam tego wykroju. moglabys wyjasnic jak wykroić ten przód?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super... a moggłabyś opisac jak zrobic wykrój przodu bo nie ogarniam....???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drukujesz podstawe, sklejasz, wycinasz i na kalce dorysowujesz ten luźny przód. Ja zrobiłam to na oko jak mi pasuje...

      Usuń