13.02.2014

MATERIAŁY


   Jeżeli tak jak ja zaczynacie przygodę z szyciem i zniechęcają Was ceny materiałów w sklepach czy też w Waszym mieście nie ma takich miejsc, gdzie możecie je zakupić (tak jak w moim przypadku), polecam kupowanie ich na allegro. Sprzedawane są na metry jak i w kuponach za bardzo niskie ceny. Ja swoje kupuje za ok. 2-7 zł za mb. Jedynym minusem zakupu przez internet jest fakt, że nie można przyjrzeć im się z bliska i nie kiedy materiał może różnić się kolorem i fakturą. Ale jeżeli dopiero zaczynacie i materiał pójdzie na straty z jakiegokolwiek powodu (wiele razy tak mi się zdarzało gdy szyłam na oko - człowiek uczy się na błędach;)) wtedy nie jest szkoda tych kilku złotych a resztki mogą przydać. Nigdy niczego nie wyrzucam :)


A oto moje ostatnio zamówione materiały na allegro u zaufanego sprzedawcy za 33 zł :) 






Oraz zakupione kiedyś materiały w sh, 2 zł za kupon !

   

2 komentarze:

  1. A cóż to za zaufany allegrowicz??? Podziel się namiarami. Zwiększymy panu/pani obroty to i materiałów będzie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick na allegro - artex8. Bardzo szybka wysyła, materiały bardzo ładnie ścinane :)

    OdpowiedzUsuń