25.02.2014

NAJNOWSZE MAGAZYNY


Jest to moja pierwsza kupiona Burda nr 3/2014. Kupiłam ją ze względu na suknie ślubne, bo wychodzę za mąż 07 czerwca i myślałam o uszyciu jakiejś sukni na zmianę lub na poprawiny, ale szczerze wykroje nie zachwycają... 





Póki co wpadły mi w oko rurki, które w najbliższym czasie uszyję 

Oraz Diana Modem 1/2014. Jest tańsza od Burdy, ale jeżeli chodzi o wykroje jest ciekawsza. 
Wiosenna kolekcja jest bardzo ładna i kolorowa. 
A oto kilka rzeczy, które bardzo mi się spodobały.






 Czekam na wydanie Burdy Szycie krok po kroku, mając nadzieję na fajne wykroje. 
A już dziś zapraszam na jutrzejsze Candy :)

2 komentarze:

  1. Co do sukni ślubnych z burdy polecam zamówić wcześniejsze wydania tzn marcowe z roku 2013/12/11/10 koszt jednej to ok 11.90 z przesyłką (jakby było więcej pewnie cena była by niższa).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jeszcze żadnej fajnej sukni ślubnej w Burdzie, ale zgadzam się z poprzedniczką, poszukaj w archiwum Burdy :)

    OdpowiedzUsuń