26.02.2014

SZYCIOWE CANDY


Z okazji moich urodzin od dziś i przez całe dwa tygodnie na blogu czeka na Was Szyciowe Candy. 
Dwa kupony materiałów, szary zamek rozdzielczy 45 cm, trzy poliesterowe nici krawieckie ariadna, złote ozdobne guziki, koraliki szklane, cekiny w kształcie kwiatków, klasyczny prujek. 



Warunki wzięcia udziału w candy :

1) zgłosić się pod tym postem
2) dołączyć do obserwujących mojego bloga
3) polubić mnie na facebooku 
 4) umieścić banerek o rozdaniach u siebie na blogu w pasku bocznym

BANEREK

Jak powinno wyglądać zgłoszenie:
obserwuję jako:
lubię na fb jako:
mój adres e-mail:


Po upływie terminu losuję osobę, która otrzyma cały zestawik drogą pocztową. 
O zwycięstwie zostanie powiadomiona na moim blogu oraz drogą e-mailową.

ZAPRASZAM WSZYSTKICH ;)

4 komentarze:

  1. obsewruję jako : timeforsewing.blogspot.com (Asia)
    lubię na fb jako : Joanna Górska
    mój adres e-mail : asiaxgorska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako: art-eliza.blogspot.com/
    lubię na fb jako: Eliza Podgrudna
    mój adres e-mail:elizapodgudna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam do zabawy.
    Obserwuję jako Anika Tomaszewska,
    lubię na fb: ArtFarma
    mój email: anika.t@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja spróbuję :)
    Obserwuję jako: Mgiełka Ściegiem do celu
    Lubię na fb jako: Ściegiem Do Celu
    Mój adres e-mail: mgielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń