31.08.2015

POWRÓT



Bardzo dawno mnie tutaj nie było z wielu powodów. Praca pochłaniała cały mój czas i nie pozwalała na szycie, a gdy pojawiała się chwila i już zaczęłam szyć moja maszyna odmówiła współpracy. Przyszedł czas na nową, wymianę na lepszy model i tak pojawiła się u mnie wspaniała Zofia 2015 klasyczny Łucznik. Przez te dwa lata wiele się zmieniło. Poślubiłam  mężczyznę mojego życia a po 7 miesiącach zaszłam w ciążę teraz jestem na zwolnieniu w 6 miesiącu i mam wiele wolnego czasu na szycie:)

Oto Zofia 2015







Maszyna do szycia Łucznik 2015 Zofia - zdjęcie 1
Najważniejsze funkcje:
  • 24 programy szycia
  • 4-stopniowe obszywanie dziurek
  • Wygodna rączka do przenoszenia
  • Wbudowane oświetlenie
  • Wolne ramię
  • Funkcja szycia wstecz
  • 24 miesięczna gwarancja
  • Instrukcja w języku polskim



Pozostałe cechy:

  • Stebnowanie prostym
  • Wykańczanie brzegów - ściegiem krytym, ściegami owerlokowymi,
  • Niewidoczne podszywanie brzegów - ściegiem krytym
  • Wszywanie zamków błyskawicznych - ściegiem krytym
  • Wszywanie gumy, reperacje, wzmocnienia tkaniny, szycie bielizny - ściegiem elastycznym wielościegowym
  • Szycie materiałów elastycznych - ściegiem prostym potrójnym
  • Obrębianie i zszywanie tkaniny - ściegiem owerlokowym
  • Obrębianie i zszywanie tkaniny - ściegiem obrzucającym ukośnym
  • Ścieg gałązkowy - idealny do haftowania czy pikowania
  • Ścieg satynowy (zagęszczony zyg zag) - szycie dekoracyjne
  • Szycie materiałów - od delikatnych (tiul, szyfon koronka, żorżeta) po średnio ciężkie (cienki sztruks, tweed, płótno) - przy odpowiednim doborze igieł i nici
  • Wysięg ułatwia szycie mankietów, nogawek, kapeluszy
  • Możliwość pikowania, haftowania, przyszywania aplikacji itp.
  • Funkcje: przyszywania guzików
  • Wysokie podnoszenie stopki pozwala na szycie kilku warstw materiału
  • Możliwość zastosowania podwójnej igły - szycie dekoracyjne
  • Funkcja szycia wstecznego
  • Płynna regulacja prędkości szycia
  • Płynna regulacja długości ściegu
  • Nawijanie nici na dolną szpuleczkę z automatycznym wyłączaniem systemu nawijania po napełnieniu szpuleczki
  • Chwytacz wahadłowy
Od czasu pójścia na zwolnienie uszyłam kilka rzeczy dla dziecka w tym ochraniacz na łóżeczko i rożek z ciepłym minky oraz zasłony na altankę.



3 komentarze:

  1. Fajnie, że wróciłaś :-) Martwi tylko, że z dzieckiem niedobrze, skoro zwolnienie lekarskie dostałaś :-( Mam nadzieję, że wszystko się ułoży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dzieckiem jak najbardziej wszystko w porządku! Zwolnienie lekarskie dostaje się z wielu innych powodów.

      Usuń
  2. pięknie te zasłony wyglądają. Szyj, szyj. Wracaj i czerp radość z blogoszycia :)

    OdpowiedzUsuń