01.09.2015

JESIENNY PŁASZCZ WATERFALL

Jesień jest moją ulubioną porą roku. Temperatura spada i z szaf wyciągamy różne okrycia wierzchnie. Uwielbiam marynarki, płaszcze i kurtki, które świetnie wykańczają stylizację. Od jakiegoś czasu przeglądałam nadchodzące trendy na jesień i zimę. To co mi się najbardziej spodobało to płaszczyki waterfall i poncza z frędzlami. Ceny płaszcza jednak przekraczały mój budżet. Na allegro znalazłam cieplutki flausz za 18zł za 1mb! Dobrałam do tego tkaninę wełnianą na ponczo i razem z przesyłką zapłaciłam 80zł co daje 1/3 kwoty samego płaszcza. Z efektu jestem bardzo zadowolona, a i w uszyciu nie był zbyt trudny. Podstawę skroiłam z Burdy 3/2014 i uszyłam wszystko na próbę ze starego prześcieradła.

Inspiracja:





Burda, z której korzystałam:













Płaszcz korzystniej prezentuje się na osobie niż na manekinie, więc gdy tylko zrobi się chłodniej na pewno wystawię zdjęcia. A teraz zabieram się za kolejny projekt - ponczo z frędzlami.

1 komentarz:

  1. Ależ cudny! Płaszcz w kolorze camel - moje marzenie szyciowe:))

    OdpowiedzUsuń