03.03.2016

WYPRAWKA DLA MALUSZKA

Końcówka ciąży przebiegła prawidłowo, udało mi się uszyć dla synka cały komplet do łóżeczka, kocyk i rożek. Materiał zakupiony jak zwykle na allegro: pastelowy żółty minky, bawełna zygzak, bawełna zygzak ze słonikami oraz szary. Szycie z minky to nie lada wyzwanie, tkanina jest śliska i rozciągliwa. Kocyk który wypełniłam dodatkowym starym kocem został uszyty aż po trzech próbach. Ostatecznie jestem zadowolona z efektu i synek chyba też bo choć z rożka już wyrósł to z kocyka korzysta cały czas.
         
                      





Z resztek materiałów udało uszyć się czapeczkę i komin.


5 komentarzy:

  1. Gratuluję! Komin i czapa - GIGANT BAJERA! :) Napracowałaś się, ale pięknie wszystko wygląda. Pozdrawiam!
    homestateofmind.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to była sama przyjemność (no oprócz walki z kocykiem hehe));)

      Usuń
  2. piękne, zapraszam do siebie na candy www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności, wyglądają jak ze sklepu:) Ja zaczęłam 7 miesiąc ciąży, ale też jeszcze mam w planach (poza uszyciem kilku ciążowych namiotów do chodzenia;)) uszycie pościeli i ochraniaczy do łóżeczka. Pokoik jest żółty, więc chyba tez będę celować w szarości, żeby to się jakoś ładnie komponowało.
    PS. Synek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i gratulacje :) Uszycie własnoręcznie wyprawki dla maluszka to wielka satysfakcja :) Szczęśliwego rozwiązania :)

      Usuń